Dziś jest: 24.02.2018

Wiadomości: 7

Reklama

Ciekawe strony

Media

Papierowy „The New York Times” zniknie tylko jeśli zabraknie czytelników, koniec drukowanej prasy to kwestia 20 lat

Sat, 24 Feb 2018 21:33:00 +0100

Mark Thompson, szef New York Times Company przewiduje koniec papierowej wersji „New York Timesa” w ciągu 10 lat. Jednak według wydawców i ekspertów rynku prasy te prognozy są nieco na wyrost. „The New Yrok Times” i inne gazety będą się pojawiać w druku, dopóki będą czytelnicy i przychody na akceptowalnym poziomie. W dobie fake news mamy powrót do zaufanych prasowych brandów, a rzeczywisty zmierzch druku w prasie może nastąpić raczej za 20 lat, a nie w przeciągu dekady.

Aktorzy z „Ucha prezesa” i „SNL Polska” grają w serialach TVP. Jacek Kurski: wszyscy są mile widziani

Sat, 24 Feb 2018 21:30:00 +0100

Wiosną Telewizja Polska wprowadzi na antenę nowe seriale „Leśniczówka” i „Pensjonat nad rozlewiskiem” (TVP1) oraz „La la Poland” (TVP2). Zagrają w nich aktorzy wcielający się w postaci z satyrycznego „Ucha prezesa” - m.in. Michał Czernecki i Izabela Dąbrowska, a także Laura Breszka, występująca co tydzień w „SNL Polska”, które kpi z sytuacji politycznej w kraju, także w telewizji publicznej. - Wszyscy aktorzy są mile widziani w TVP - pointuje Jacek Kurski, prezes TVP.

Facebook traci młodych użytkowników - 2,8 mln w USA w 2017 roku. „To masowe medium dla starych ludzi”

Sat, 24 Feb 2018 21:11:00 +0100

W 2017 roku w USA z Facebooka zrezygnowało 2,8 miliona internautów w wieku poniżej 25 lat - wynika z danych eMarketera. Analitycy przewidują, że 2018 rok przyniesie w najmłodszych grupach wiekowych dalszy spadek o 2,1 miliona. - Prawda jest taka, że Facebook przestaje być „cool”. A to, co jest modne i na czasie dyktuje młodzież - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w FaceAddicted/Amin Worldwide.

Memogenna okładka „Vogue Polska”, czyli ironia jako narzędzie marketingowe

Sat, 24 Feb 2018 21:02:00 +0100

Od momentu ujawnienia okładki pierwszego numeru magazynu „Vogue Polska” internet zalewa fala memów parodiujących zdjęcie z Anją Rubik i Małgorzatą Belą. Czy kpiące obrazki są paradoksalnie najlepszą formą promocji tytułu? Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują Izabela Sykut, Rahim Blak, Kamil Więcek i Robert Ziółkowski.

Pisma poradnikowe najchętniej kupowanymi miesięcznikami. „Twój Styl” tuż za podium (top 119 tytułów)

Sat, 24 Feb 2018 21:00:00 +0100

W listopadzie ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko - na czwartym miejscu - uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Firmy w Polsce coraz silniej odczuwają brak pracowników

Sat, 24 Feb 2018 19:09:00 +0100

Stopa bezrobocia rejestrowanego w styczniu br. wzrosła do 6,9 proc. z 6,6 proc. w grudniu ubiegłego roku – podał Główny Urząd Statystyczny.

Entuzjazm gwiazd w konfetti promuje wiosenną ramówkę Telewizji Polskiej (wideo)

Sat, 24 Feb 2018 16:15:00 +0100

W spocie promującym wiosenne ramówki stacji Telewizji Polskiej występują gwiazdy najważniejszych programów i seriali nadawcy. Są pokazane w eleganckich strojach, w scenerii z konfetti.

Łukasz Abgarowicz: jak zakaz handlu w niedzielę zmieni polski e-commerce?

Sat, 24 Feb 2018 13:09:00 +0100

Wchodzące w życie regulacje dotyczące handlu w niedzielę przyniosą sporo zmian zarówno po stronie sprzedających, jak i kupujących. Wiele sklepów już szuka rozwiązań, które pozwolą im zachować zyski i stałą rzeszę klientów. Jednak odpływ części konsumentów do sklepów online jest nieunikniony i powinna przygotować się na to cała branża. Łukasz Abgarowicz z RTB House opisuje dla Wirtualnemedia.pl, jak zakaz handlu w niedziele wpłynie na rynek e-commerce w Polsce.

Kurski o dwóch latach prezesury TVP: spełniłem złożone obietnice, czas na kabarety i kulturę wysoką

Fri, 23 Feb 2018 21:40:00 +0100

- Wydaje mi się, że spełniłem wszystkie obietnice, które złożyłem - w taki sposób Jacek Kurski podsumowuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dwa lata na stanowisku prezesa Telewizji Polskiej. Jako swoje sukcesy wymienia zwiększenie produkcji wewnętrznej i obecność sportu na antenach TVP. Kurski chce skupić się teraz m.in. na przywróceniu kabaretów do telewizji publicznej oraz zwiększeniu nacisku na kulturę wysoką.

AMS, Polska Press i Jet Line nie chciały ogłoszeń Akcji Demokracji z nazwiskami kandydatów do KRS. „Naruszają dobra osobiste”

Fri, 23 Feb 2018 21:33:00 +0100

Firmy reklamy zewnętrzne AMS (należy do Agory) i Jet Line oraz wydawnictwo Polska Press Grupa odmówiły odpłatnej publikacji ogłoszeń organizacji Akcja Demokracja apelujących do sędziów zgłoszonych jako kandydaci do KRS, żeby z tego zrezygnowali. - AMS nie eksponuje materiałów, których treść może naruszać dobra osobiste osób trzecich będące przejawem godności człowieka - tłumaczy dyrektor komunikacji korporacyjnej w Agorze. - W efekcie zgłoszonych wątpliwości to zleceniodawca sam zmienił reklamy, usuwając jedynie dane osobowe, i ponownie przekazał reklamy do publikacji. Finalnie wycofał się z ich publikacji - dodaje rzeczniczka Polska Press Grupy.

Reklama

Strony Wiedziec.pl

Polecamy