Dziś jest: 23.09.2018

Wiadomości: 7

Reklama

Ciekawe strony

Media

W TVP Kultura transmisja z gali festiwalu w Gdyni bez żartu Smarzowskiego o prezesie TVP. Kurski: to nadgorliwość

Mon, 24 Sep 2018 20:45:00 +0200

Transmisję z gali finałowej festiwalu filmowego w Gdyni pokazano w TVP Kultura z ok. półgodzinnym opóźnieniem. W relacji nie znalazła się część wypowiedzi reżysera „Kleru” Wojciecha Smarzowskiego, pokazano natomiast jednego z laureatów z plakietką „Konstytucja”. - To nie cenzura, a nadgorliwość i głupota. Osoba odpowiadająca za samowolne wycięcie zdania Wojciecha Smarzowskiego na mój temat poniesie surowe konsekwencje - zapowiedział Jacek Kurski.

2,3 mln widzów „Kuchennych rewolucji”. TVN bezkonkurencyjny

Mon, 24 Sep 2018 20:44:00 +0200

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,32 mln widzów, więcej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16-49.

Paweł Reszka: dobry dziennikarz ma w sobie coś z dziecka, które się dziwi

Mon, 24 Sep 2018 20:43:00 +0200

Reportaż wcieleniowy to jego specjalność. Był już ratownikiem, sanitariuszem, system bankowy pokazał z punktu widzenia nie kata, a ofiary. Paweł Reszka mówi, że pomysły na teksty leżą na ulicy. Notatki robi w zeszytach, pisane ołówkiem.

DDB&tribal przejmuje od Opus B obsługę reklamową Intermarché

Mon, 24 Sep 2018 20:42:00 +0200

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć sklepów Intermarché wybrała do obsługi strategiczno-reklamowej agencję reklamową DDB&tribal. Tym samym zakończyła trwającą od 2011 roku współpracę z agencją Opus B.

1,7 mln widzów „Przyjaciółek 12”. Polsat wiceliderem w 16-49

Mon, 24 Sep 2018 20:41:00 +0200

Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1,72 mln osób. Polsat w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i jest wiceliderem w grupie komercyjnej 16-49.

Gamerzy Kubson i Luure reklamują loterię napoju Tiger (wideo)

Mon, 24 Sep 2018 20:39:00 +0200

Ruszyła loteria „Tiger Gamer” promująca napój energetyczny Tiger Energy Drink (produkowany przez Maspex Wadowice). Akcję reklamują znani twórcy internetowi zajmujący się grami wideo: Kubson i Luure.

„Magazyn śledczy Anity Gargas” pokazywany po „Sprawie dla reportera” zyskał 560 tys. widzów. TVP1 liderem

Mon, 24 Sep 2018 20:38:00 +0200

Nowy sezon programu „Magazyn śledczy Anity Gargas” pokazywany tuż po „Sprawie dla reportera” ogląda średnio 1,10 mln osób, o 559 tys. widzów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej kiedy był pokazywany w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji jest liderem rynku w 4+.

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor zachęcają do czytania książek dzieciom

Mon, 24 Sep 2018 20:38:00 +0200

Ruszyła kampania Instytutu Książki „Mała książka, wielki człowiek”, promując czytanie dziecku już od narodzin. Ambasadorami akcji są aktorka Joanna Koroniewska-Dowbor i dziennikarz Maciej Dowbor.

Unia Europejska chce pełnego zwrotu za bilety w opóźnionych pociągach. „Przepisy mało motywujące dla PKP”

Mon, 24 Sep 2018 20:37:00 +0200

Parlament Europejski proponuje nowe przepisy przewidujące, że za opóźnienie pociągu powyżej dwóch godzin pasażerowie otrzymają zwrot pełnej kwoty biletu. Według pomysłodawców taki krok ma lepiej chronić interesy podróżnych i mobilizować przewoźników do lepszego działania, jednak zdaniem branży obecny projekt tego nie gwarantuje. - Aby przepisy były skuteczne kwoty muszą być wyższe i wypłacane automatycznie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci rynku transportowego.

Alior Bank reklamuje Pożyczkę na Piątkę (wideo)

Mon, 24 Sep 2018 20:37:00 +0200

Ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej Pożyczka na Piątkę oferowanej przez Alior Bank. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe PZL i Mets.

Reklama

Strony Wiedziec.pl

Polecamy